wtorek, 24 lipca 2012

Witajcie!!

Hej wszystkim! Mam na imię Magda (magdzia165), mam 12 lat oraz starszego o 3 lata brata. Pare info o mnie:  miałam troszkę dużą przerwę na stardoll ( miałam okres, w którym musiałam się ciągle uczyć), ale postaram się szybko dowiedzieć o nowinkach itd. A tak btw. to lubie grać w minecrafta i mam ponad  dobrą orientacje o filmikach na youtubie i wiem kto robi naj. filmiki z gier ( przynajmniej moim zdaniem). więc jak coś chcecie dobrego obejrzeć to piszcie do mnie. W przyszłości, jak blog się rozkręci, mam zamiar zrobić skype lub gg tak poprostu do pogadania z Wami . No i oczywiście zapisujcie się do mojego klubu na stardoll! ( jak macie taką ochotę) Nie zapomnij odwiedzić mojego profilu na stardoll link do mego konta oraz dodać komentarza do tego wpisu z kilkoma poradami dla mnie, jeśli takie macie. Zaznaczam że jest to mój taki pierwszy własny blog, którego założyłam ja, więc piszcie w komentarzach  różne porady, np. jak dodać zdj. do nagłówka (wiem, nie znam się na niczym :c ) . Więc na razie opuszczam Was, lecz dzisiaj na 100000% coś napisze, podzdrawiam,
                                               
Magda (magdzia165) ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz